20110104

jom nyanyi!!


Kasih aku rasa kau sudah berubah
Apakah benar sangkaku
Luahkan dengan jujur

Kerana tiada guna cinta yang memaksa
Mulakanlah hidup yang baru tanpa diriku di sisi
Aku akur tetapi...

Sebelum kita berpisah
Kurangkanlah rasa marah
Katakan kau bahagia selama kita bersama
Dan selepas melangkah pergi
Janganlah berpaling lagi
Ku bukannya insan yang kau kenali
Seperti sebelum kita berpisah

Kasih ku harapkan kau temui cinta
Yang seharusnya diterima
Moga dia menyayangimu dengan lebih baik


Sebelum kita berpisah
Kurangkanlah rasa marah
Katakan kau bahagia selama kita bersama
Dan selepas melangkah pergi
Janganlah berpaling lagi
Ku bukannya insan yang kau kenali
Seperti sebelum kita berpisah


Ingatlah selalu dalam kenanganmu
Memori yang indah...

Sebelum kita berpisah
Kurangkanlah rasa marah
Katakan kau bahagia selama kita bersama
Dan selepas melangkah pergi
Janganlah berpaling lagi
Ku bukannya insan yang kau kenali
Seperti sebelum kita berpisah

Sebelum kita berpisah...


huhuhuhu..sambil buat tutorial math tadi sambil dengar lagu di atas.. (layan jiwang pulak) ..tajuk dia "Sebelum Kita Berpisah"..

setiap baris lirik kat atas tu banyak kaitan dengan diri sendiri..yang colour2 tu sume..hehehe (da macam highlight notes plak)


malas nak cite..korang dengar la sendiri ye..then renung-renungkan & hayati setiap bait-bait lirik tersebut (betol ke bait-bait??mcm penah dengar..biarkan la bukan budak sastera ^^)


p/s : macam mana azam yg ke 10 nak terlaksana kalau macam nie =.="

8 comment:

aidahassan said... Reply

Man such a culprit. Thats all I can say.

LittLeMyRsHMaLLoW said... Reply

myra pun slalu dgr lagu nih...
semoga baik2 saja =)

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said... Reply

lagu ape ni cik ku...

ku izzati said... Reply

aida!!hohoho..some of them

ku izzati said... Reply

myra!!baik2 aje nie..suke dgr lagu nie

ku izzati said... Reply

are yie!!lagu dafi..sebelum kita berpisah

DiaUmaiNiNaz said... Reply

nak recall balik la...huhu. Ok salam kenal dr Dinaz

ku izzati said... Reply

dinaz!!recall ape??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...