20110118

aktiviti weekend PART 2

assalamualaikum

sambungan cerita semalam..
so kalo nak tau baca la entry semalam..

still 15/1/2011..
tapi nie aktiviti selepas solat Zuhur..
kitorg kena buat TEKA BINA 1 MALAYSIA..
untuk aktiviti nie kitorg kena pergi jumpa penduduk setempat & terangkan pasal 8 nilai aspirasi 1 Malaysia dalam masa yang sama juga kena jemput dorang ke malam aspirasi 1 Malaysia..
kitorg di bahagikan kepada beberapa kumpulan kecil..
dalam setiap kumpulan akan di temani dengan belia2 di kawasan tersebut..
ku nye group de 7 orang..
da sampai ke kawasan kitorg..
kitorg pun pecah kepada 2 team kecil..
cepat skit keje..

aktiviti nie memerlukan keyakinan diri untuk berdepan dengan penduduk pelbagai latar belakang..
skill bercakap juga penting..
yang penting sekali kesabaran yang tinggi..
tapi njoy la sebab dapat meningkatkan keyakinan diri..
ku ngaku memang ku banyak cakap tapi dengan orang yang ku kenal je..
orang yang tak kenal ku diam je..
so sekarang dah de confident diri untuk bercakap dengan orang..

jom tengok posing2 kitorg time aktiviti nie..


keje posing je kitorg nie..






baru rumah 1st da posing


ape yang dorang buat tu..ahaha






syok sendiri =.='


langkah dengan penuh keyakinan..



group kitorg


bersama penunjuk jalan..hehehe


selepas selesai tugasan



sambung lagi part 3..^^

6 comment:

niesz said... Reply

penat kn..niesz taun lps ade join enumerator tuk kajian kpuasan pnduduk sel..giler pnat la..

ku izzati said... Reply

penat..tapi njoy kan..

puteri ain said... Reply

such a great activity..:)

Fiqas said... Reply

best kan ada aktiviti cam ni...walaupun penat tapi best..

ku izzati said... Reply

puteri ain

yupz..really njoy the activity.

ku izzati said... Reply

fiqas

a'ah..pengalaman yg sangat berharga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...