20110317

kena jentik je pun

assalamualaikum

berbalik kepada isu 20 student yang kena buang sekolah..
sesape yang belum tau baca entri nie

20 PELAJAR ASRAMA PENUH DI BUANG SEKOLAH?


tadi SIR FIK (bekas cikgu SBPIKP) datang UKM..
sebab KU suruh datang melawat KU..hihi
biasa la KU memang rapat ngn SIR..

borak punye borak KU tnye SIR ade baca x paper ari nie..
sir tnya la paper ape..
then KU cakap BERITA HARIAN..

then KU gtau tentang kess student yang kena buang nie..
SIR xsangka plak sampai masuk paper..
actually SIR da tau pasal kess nie..
sebab baru-baru nie SIR ada lepak ngn cikgu SBPIKP..

SIR gelak je bila KU cakap kena buang sebab JENTIK DAHI..
korang pun comfirm nak gelak gak kan..
HAHAHAHA..
ok cukup..

bukan setakat junior tu kena JENTIK DAHI je..
tapi siap ada KESAN kena BULI..
thats why sampai buang sekolah

SIR try call cikgu kaunseling sekolah..
tapi xdapat..

apa-apa pun kita xtahu apa yang berlaku di sebalik kejadian ini..
hanya pihak sekolah saja yang tahu..
sebagai bekas pelajar SBPIKP KU tahu pihak sekolah mempunyai alasan yang kukuh untuk membuang mereka..

KU kenal dorang yg kena buli tu..
junior KU time form 5 time tu dorg form 1..
yg membuli tu..
time KU form 5 dorang form 2..
cepat betul masa berlalu & da lama tinggalkan sekolah..

p/s: ini hanya pendapat & ape yang KU dapat tahu..just nak share..bukan untuk menyebelahi mana-mana pihak..hope xkena saman la kuarkan entry nie..

3 comment:

AH7 said... Reply

wah...prihatinnye..zati ni...bagus2...hehehe...

ku izzati said... Reply

abg din~~senior contoh nie..hahaha..xdela..nie ape yg zati discuss ngn sir..

apik pehe said... Reply

isk3..sekolah sekarang ni x bleh da jentik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...