20110317

20 PELAJAR ASRAMA PENUH DI BUANG SEKOLAH??


assalamualaikum..

20 pelajar asrama di buang sekolah??
asrama mana??

mukaDepan BERITA HARIAN

BUKIT KAYU HITAM : Seramai 20 orang pelajar Tingkatan Lima Sekolah Berasrama Penuh Integrasi (SBPI) Kubang Pasu di buang sekolah, di sini di buang sekolah berkuat kuasa Khamis lalu..[sunber BERITA HARIAN]

tak percaya??
boleh klik sini BERITA HARIAN

KU tau pun lepas adik KU tag nama kat FB..
ingat nak gtau CHELSEA kalah ke..sebab ade game semalam..

rupa-rupanye

"20 pelajar asrama penuh di buang jentik dahi junior"
tak tefikir lagi SBPIKP..

sekali baca..
SBPI KUBANG PASU!!!
nie sekolah KU dulu..
kalo korang baca ada sorang parent tu cakap anak dia aliran TEKNIKAL kan..
itu junior KU walaupun xkenal dorang tapi...
TEKNIKAL!!kelas ISLAH..
itu kelas KU dulu..
hadooii korang..ikot senior korang yang lepas-lepas ke??
buli sampai di nasihatkan keluar..

di nasihatkan keluar nie istilah untuk budak SBP yang kena buang sekolah..
sopan la sikit kan..

mesti korang cakap..
jentik dahi je pun..
kalo jentik dahi je rasa nye cikgu boley terima lagi..
nie mesti banyak kes disiplin..
kalo sekali da ditangkap membuli..
semua rekod kesalahan disiplin akan di keluarkan..
so kalo banyak rekod memang xdapat diselamatkan lagi la..
pandai macam mana student tu pun..
memang cikgu xdapat tolong..

agak kecewa disini sebab sekolah baru saje dapat status SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI (SBT)
[untuk info klik SBT]

pesanan dari senior..
pada junior-junior yang lain..
elakkan membuli..
xdapat apa kebaikan pun..keburukkan lagi ada la..

12 comment:

Niena Ainina said... Reply

ouh sedih nye. SBP pulak tu.

tapi mungkin jugak sebab junier tu terlalu manje. sikit sikit nak mengadu. bukan nak bela senior yang membuli tu. mungkin dye memang bersalah. tapi kadang-kadang geram jugak dgn junior yang terlalu manje ney. sikit sikit nak mengadu. mende remeh yang tak masuk akal pun boleh kecoh.

Sunah Mohammad said... Reply

dahsyat gak dear..huhuhu...

AH7 said... Reply

ni msti yang membuli ni ikt prangai zati ni..hahahhaa....

ku izzati said... Reply

@Niena Ainina
sgt sedey..lagi2 skola sendiri kan..maybe la kot..tapi bila da dpt tgkap mcm nie sgt susah la kalo melibatkan kes buli..sebab cikgu disiplin ak kuarkan rekod salah laku dorg..lagi susah kalo dorg mmg da lama di perhatikan...

ku izzati said... Reply

@Sunah Mohammad
a'ah..igt tahun zati je dasyat..

ku izzati said... Reply

@AH7
ehem2~~zati baik ok..xske membuli2 nie..

fRaMe+LenSeS said... Reply

aduiii.. manja toi ank zaman la ni.. tu pn nk wat issue ka

ku izzati said... Reply

@fRaMe LenSeS
a'ah..betul2..kwn2 ku dulu buang skola xde plak masuk paper..

apezs shah said... Reply

salam

ish mcmane leh jadi camtu.
lagi pulak. haish janganlaa benda remeh sian budak tu.

ku izzati said... Reply

@apezs shah
apezs..nie ape yg bce dlm paper..hal sebenar xtau lg kan..

.:rizaL:. said... Reply

http://igossiprizal.blogspot.com/2011/03/kawan-imaginasi-saya-sudah-besar.html

Jom join segmen ni? ehhe

sumpit said... Reply

singgah kembali dari qalish.com...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...