20101218

tamat sudah

assalamualaikum

tamat sudah cuti sem 1 yg bermula 10/11/10..esok 19/12/10 berangkat pulang ke kampus terchenta..hahaha..kejap je masa berlalu tak terasa sangat cuti nie..banyak benda yang dapat cuti nie..walaupun ayah selalu busy tapi sempat luangkan masa dengan kitorg..

banyak sudah aktiviti cuti nie..antaranya baca novel..hampir 10 novel aku baca..hantu novel kejap je baca..then kemas2 rumah..belajar masak..tengok wayang..memalam plak lepak2 dengan family..borak2..uhh..sangat best..

cuti2 nie kan banyak kenduri kawen..sempat la aku dengan family aku pegi kenduri kawen..yang best nye mama & ayah akan plan nak pegi kenduri ramai2 dengan family ibu & ayah serta family paksu..3 family besar..memang happening la kenduri kawen 2..lagi2 kalo kenduri kawen kaum kerabat family aku..mana tak nye..family aku 6 orang..family ibu & ayah 5 orang..family paksu 7 orang..6+5+7 =18 orang..lepas pegi kenduri kitorg lepak plak kat umah tok aku sekarang umah tu paksu & family tinggal sebelah umah ak je..so kitorg akan plan la nak masak untuk malam makan ramai2..hahaha..walaupun simple je masak tapi best makan ramai2..tengok tv ramai2..

macam hari nie..kitorg pegi kenduri umah sedara kitorg balik tu my cuzen nak makan sayur keladi..so mama g cari keladi..aku siang ikan kembung (1st time nie..hehehe..selalu juz guntingkan ekor,buang sisk & potong skit mulut ikan & masak je..hari nie siap buang perut ikan & basuh lg..hehehe..mesti korang cakap ape la pempuan tak pandai siang ikan..hahaha..biar la aku..wink3..memang excited la siang ikan hari nie)..lepas siang ikan aku tolong mama basuh keladi..mama da warning nanti gatal2 tangan tapi aku degil gak g main so akibatnye memang gatal la..merah2 tangan ak..hahaha..pengalaman before balik kampus..

pape pun cuti sem yang happy..happy dengan family tersayang & tercinta + bersama big family ku yg tersayang ^^

gambar sepanjang bersama family besar aku














0 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...