20110217

kalau dah JODOH

(bukan cincin kawin @ tunang eh..cincin mama & ayah beli)


assalamualaikum..

sihat tak semua??
(prihatin sikit hari nie..hehehe)

hari nie KU nak update tentang JODOH..
entry nie berkaitan dengan peristiwa yang berlaku time MAULIDUL RASUL~~

selalu kan dengar orang cakap

"KALAU DAH JODOH TAK KE MANA"

betul ke??
korang percaya tak mende nie??
bagi KU depends pada orang la nak percaya or tak..

KU percaya kalau ada JODOH tetap akan bersatu..
kemana pun korang nak mengelak dari orang tersebut akan jumpa juga..
besar mana pun tempat yang korang pergi dia juga yang korang jumpa..

tapi situasi KU nie xboley nak cakap sebagai JODOH lagi..
sebab ending belum tau lagi macam mana lagi..
hope dia la JODOH KU..
sebab KU rasa dia dapat bimbing KU nanti...


orang cakap kalo ade iras tu nama nye JODOH kita..
betul ke??
nak kena cari yang iras la..hahaha
(ade x yang iras2 KU??)


nie la nama nya JODOH..
da putus tunang 53 tahun pun boley kawin..
kuasa ALLAH kan..
sape boley lawan..


motif??
dah dapat JODOH ape lagi KAHWIN la~~
hahaha

p/s: study bagi habis dulu baru fikir kawen~~hahaaha

8 comment:

hakeem kira said... Reply

waah . macam senang je kan bunyi kawen tu . kena kumpul duit dulu :P

Inspirationalefeks said... Reply

grrrrrr .. kawen kawen kawen :P

ku izzati said... Reply

hakeem kira

betul2..sesape yang nk kawen lepas grad kne la kumpul duit dr skrg..

ku izzati said... Reply

Inspirationalefeks

hahaha..belajar dulu~~

amalinazlan said... Reply

kawen umur 24 nanti ku. :D

Mirashada said... Reply

wah2, ni semangat nak kawin ke ap? haha

ku izzati said... Reply

naa~~pape pun pun..kalo dpt smbung master after degree..master 1st..hohoho

ku izzati said... Reply

Mirashada

owh tidak!!Ku belum nak kawen lg..fikir bab kawen pun belum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...