20110421

kamoo memang istimewa..


assalamualaikum..

sihat tak hari nie korang??
hope sihat la eh..

KU rasa sangat bertuah dapat kenal "kamoo" di UKM..
"kamoo" sangat baik dengan KU..
"kamoo" sangat caring..
"kamoo" memang susah nak cari..

"kamoo" yang KU maksudkan adalah

alina..KU..fira

ku..azmer..

kengkawan di UKM..
dorang sangat baik + caring..
walaupun baru kenal xsampai 1 year..

nie baru dinamakan kawan susah & senang..
dorang nie bukan saja kawan time gosip..gelak ketawa..njoy..& sewaktu dengan nya..
tapi kawan ketika susah..sakit..down..& sewaktu dengan nya..

terharu bila KU demam dorang sangat amik berat..

alina
pesan jangan amik panadol..
always tanya demam da ok ke belum..

fira
always tanya demam lagi ke..
nak temakan g klinik..
anta buah yang azmer belikan..

azmer
belikan buah..

sangat terharu dapat kawan mcm mereka..
walaupun bagi korang mcm biasa je kan..
tapi KU nak terharu gak..hihi

korang!!! aku sayang korang sesangat...
friends forever tau!!!

11 comment:

AH7 said... Reply

sayang kamu jugak... : )

ku izzati said... Reply

@AH7
syg abg din gak!!!hehe

ibnubaba_04 said... Reply

wahh.. teman tapi mesra ~

ku izzati said... Reply

@ibnubaba_04
teman yang baik ^^

Cik Bidadari said... Reply

comelnya ada bff mcm nie... cool aja...

ku izzati said... Reply

@Cik Bidadari
ye2..bru je rapat dgn dorg nie ^^

fAizAl_85 said... Reply

bagusnya ada kawan2 yg caring maring..hehe :)

ku izzati said... Reply

@fAizAl_85 susah nak cari kwn mcm nie kan..hehe

アヌム ちゃん~~ said... Reply

Salam.bw here^^
Do visit me @ frommetoyou~
:)

Miss Bluepinkiey said... Reply

the most valuable thing is friendship...:)...teruskan!..:D

ku izzati said... Reply

Miss Bluepinkiey
thats rite dear ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...